Dagens shopping

Och nu till dagens höjdpunkt.
Vanligtvis brukar jg ju inte åka hela vägen till Skärholmen för att shoppa men jag är ju ett fan av New Yorker och då måste man ju. Någongång ibland brukar jag ta mej dit för att kolla New Yorkers uppdatering. Och jag säger det med sorg i rösten. Fan vad besviken jag blev idag. Aldrig har NY gjort mej så beviken. Normalt sätt brukar jag hitta grejer jag vill ha för åtminstone en tusenlapp där och då får man en del ska jag säga. Idag kom jag ut därifrån med ett ynka plagg. Snyggt som tusan, ja. Men besvikelsen satt kvar.
Som tur var försvan den fort, eftersom det fanns en hel del andra affärer med betydligt bättre utbud

Som vanligt har jag ju fixat ihop allt lite lagom snyggt i photoshop
och trots min besvikelse och trots att jag håller stenhårt i pengarna just nu blev det såklart några påsar

              


              

                                         ♥ Vita jeansleggings- Vero moda 250 kronor
                          ♥ Svart munkjacka- Carlings - 200 kronor (ord. pris 400 kronor)
                                     ♥ Mjuka luddiga strumpor- Cubus- 79 kronor
                                                   ♥ Pälsväst- Vila- 300 kronor
                                               ♥ Linne- New Yorker- 139 kronor
 
Jag har nämnt det förut men jag gör det igen. JAG ÄLSKAR RYGGAR. Jag älskar ryggar på precis alla sätt med undantag för finnar, äckliga röda prickar, miljoner leverfläckar, massa extra fett, fula stora födelsemärken och så seniga att man ser revbenen klart och tydligt.

Haha jaa det var nog allt. För övrigt är ryggar jävligt sexiga, speciellt om man tränar *dregglar*
Okej så vart jag vill komma är varför jag köpte en helt svart vanlig tröja och vad som är så speciellt med det svarta linnet. The answer..

              

              

Okej det var rätt dåliga bilder oh båda plaggen är mycket snyggare i verkligheten men jag tror att ni fattar principen.

Egentligen tänkte jag visa en bild på hur västen ser ut på också för den är riktigt snygg. Men bilderna blev så jävla dåliga och visar inte alls hur snygg västen var så jag struntar i det. Ni får se hur den ser ut när jag har den på mej någonannan dag istället



Sen var jag riktigt nära på att köpa dom här underbara skorna också men jag bestämde mej för att köpa dom i slutet av månaden om jag har pengar kvar. Jag har ingen lust att ta slut på alla pengar samma dag som man fått dom

                                     
Helt underbar!! Och självklart snyggare i verkligheten
Om jag har 800 kvar i slutet av månaden ska dom bli mina!

Fastnade för ett par bruna stövlar för 2000 också.. kanske nästa månad





Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0