Få dina naglar fixade gratis!

Som jag skrev i förra inlägget har mamma precis fixat mina naglar med nya tippar.

Tänkte visa en bild också



Hon har gått typ 2 nagelurser tror jag. En med bara manikyr och sen lite extra massage och grejer för händerna. Och nu håller hon på med tippar.
Som vanligt när man börjar med sånt här så behöver man ju folk att träna på så hon blir alltid glad när jag ställer upp. Och från det att hon gjorde sin första nagel på mej tills nu kan jag säga att det har blivit stor förändring!

Om du bor i Stockholm och gärna vill ha dina naglar fixade men känner att priset är för dyrt, så kör min mamma gratis. Skriv bara en kommentar så är det fixat.  
Hon blir bara glad om hon får några att öva på så det är bara att höra av dej om du är intresserad.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0