Sista inlägget

Klockan har passeat 00.00 och det innebär att det är den 25:e.

GRATTIS GUBBEN

Photoshop vägrar just nu så fixar lite snyggare grattis imorgon. Nu ska jag ta en promenad och sen ska jag sova några timmar.

Jag ska försöka komma upp i hyfsat bra tid imorgon för jag har så mycket att göra. Först och främst ska jag ju till Skärholmen sen ska jag hem och plugga så gott jag kan till alla prov som jag har nästa vecka. Och blir det någon tid över kör jag en tripp till gymmet och värmer upp inför flextestet på tisdag, eller så blir det outgoing. Får väl se. Jag jobbar ju på lördag så det får inte bli för sent.
Jaja det löser sej imorgon.



HELVETE HELVETE HELVETE HELVETE.... Nu kom jag på att jag glömde spanskaböckerna i skolan! FAAAAAAAN!! Tog med mej matte hem istället. Varför det? Spanskaprov på tisdag.... Det här kommer bli kul. Jag ska lära mej ett antal kapitel i spanskan på måndag alltså. Jaha... aja wish me luck

Godnatt

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0