Humping dog

Hej

Nu har jag precis fått i mej lite frukost här och ska snart åka iväg till jobbet och jobba några timmar. När jag kommer hem ska jag nog göra ytterligare ett tappert försök att kolla på Troja. Haha det har fortfarande inte blivit av.

Tänte bara visa en söt hund som jag stötte på. Det ser ut som ett USB-minne men det är det inte däremot tycker jag att dom är mycket sötare än dom som Foki tipsade om för ett tag sen

Den här hunden kallas "humping dog" och det gör det hela lite mer intressant än ett vanligt USB-minne. Är du smådeppig eller irriterad en dag och har liknande humor med mej, köp den här då. Tryck in i USB porten och sen lovar jag att du inte är lika deppig längre.

Så fort du trycker in hunden i USB porten kommer den känna av det och börja jucka som en jävla idoit. Rätt underhållande faktiskt.

Funderar på att köpa en till Roya när hon fyller år

       

                                 


Observera att det som sagt inte är ett USB- minne

Hunden är ett billigt sätt att muntra upp sej själv en grå dag. Köp den här för 89 kronor


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0