Den galna delen av stuumpans lägenhet

Om jag bara får fortsätta att drömma lite då. Klockan är ju ändå kvart över 5 på morgonen så det kan väl knappast skada någon.

Min lägenhet... Ja inredning är ju det roligaste, och min smak är ganska speciell om man säger så. Bjuder på ra bilder för jag hittar inte rätt ord just nu

Blinkande shotglas - Playboy
Sprillans shotglas som dessutom blinkar om man har lust med det. Playboy såklart! Blinkandet är inte the big thing, men dom är rosa!

Playboy - Flasköppnare



Kapsylöppnare, inget annat är playboy

Dossör för fyra flaskor

Dossör, det vore rätt ballt bara. Att ha en oavsett om man använder eller inte

Till bilen:

Left-Right
En rattmuff för att jag älskar det unika! Men det ska nog inte vara just den här

Rosa


Tärningar är ju ett måste, men det ska ju såklart vara två stycken

Mr. Moon


Em plastgubbe som visar röven åt all bilar som kör bakom är ju också en del av min mångsidiga humor.

Tillbaka till hemmet:

                 Salt och pepparkar
Salt och peppar. Egentligen vill jag ju ha dom två söta spermierna som jag hittade för något år sen men jag tappade bort hemsidan och har inte lyckats hitta dom igen. Men dom här är ju minst lika söta, fast dom har inga ögon det är lite trist.


 


 

Så det var lite galna grejer, haha. Utöver det kommer väl det mesta se rätt normalt ut. Men vad har jag försökt säga med det här då?

Jo, att jag älskar det unika.

 

Allt jag äger och allt jag gör, det ska på något sätt vara typiskt mej, det bara är så. Och den dagen någon kommer in i min lägenhet kommer dom först tänka ; herregud vad är det här . Hon har två kukar som salt och peppar.

Visst så kommer det vara några gånger sen kommer folk istället tänka; Jaja men fan det är ju issa.

Lite pervers humor har väl ingen dött av.. möjligtvis en präst i om det har hänt, men det inte mitt fel i sånna fall.

Men hörni kära läsare, överdriv inte era reaktioner nu. För om ni gör det, har ni missuppfattat. Sluta se en lägenhet full med porr framför er och se istället en rolig sida av något jävligt naturligt. AA okej jag kommer ha en minikuk som häller ur sej ett vitt pulver på mitt köksbord, än sen då? Se humorn i att kunna göra så istället för att sitta hemma i en jävla IKEA- lägenhet.

Det unika får en att känna sej som hemma.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0