Deppig kväll

Hej

Toesdag kväll och skolveckan är slut för min del. Idag har jag haft en hemsk dag. Lång, tråkig och jag har varit otroligt trött precis hela dagen.

I morse åkte Carre till Estland också, så han är nog nöjd och glad nu. Imorgon fyller han 18. Jag minns när han fyllde 17, herregud vad året har gått fort. Nu ska min lillkille bli myndig och börja köra bil.
Själv sitter jag här nu i sängen och har nyss fått i mej lite mat. Sen jag kom hem har jag inte orkat göra någonting. Jag har sovit, suttit en stund med lapen och sen sovit igen.
Nu undrar jag mest om han överhuvud taget tänker på mej.. ens lite.
Något inom mej skriker "Nej för i helvete, issa gör dej inte så jävla korkad!"
Men det är lätt att bli korkad när hjärtat och hjärnan pratar två helt olika språk. Jag känner mej så ensam just nu, den senaste veckan har jag bara sprungit fram och struntat i allting. Min hjärna och mitt hjärta samarbetar inte alls och det gör att hela mitt liv blir otroligt komplicerat nu.

Jag har verkat arg men egentligen vill hela jag bara sätta mej i ett hörn och gråta.

Imorgon har jag studiedag, det blir en dag i riktig ensamhet. Inte ens tanken på att det finns nya pengar på kontot muntrar upp.

Det är otroligt deppigt här just nu. Vill ha och behöver min Roya


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Roya

Men isssaaamin pissa! :(! im stuck all weekend här i södertälje fan så kan inte komma till dig.. ååååh va inte ledsen snälla..:( lovelovelove<3

2009-09-25 @ 10:56:42
URL: http://inspireooh.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0