Dagens outfit

Hej

Nu har jag kollat på några avsnitt av Idol samtidigt som mamma har suttit här och pillat lite med mina naglar. Hon håller på och lär sej fortfarande så hon älskar när jag ställer upp. Hahah.

 

Tänkte slänga iväg dagens outfit bara, sen blir det väl några inlägg till och sen ska jag springa ner till pappa och hämta lite pengar som jag har gömt där. Senare ikväll, natten och en bit in på morgonen blir det premiären av "Flickan som lekte med elden" aaaaah som jag har längtat! Det ser jag verkigen fram emot

Anyway, dagens outfit var det



♥ Puss och kramjeans- Gul&Blå

♥ Svart linne- H&M

♥ Vit munkjacka- Bershka

♥ Scarf- Indiska

♥ Skinnjacka- Hollies

♥ Väska- Belle

♥ Tygskor- Le coq

♥ Örhängen- Åhléns

 Är inte den där bilden läskigt lik den här:



Helt otroligt att det är 1 år emellan dom, det kan man ju inte tro.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0