Dagens outfit

Nu måste jag gå och käka något innan jag sticker till jobbet. Jag kommer hem sent ikväll så kommer antaligen att bli riktigt hungrig om jag inte äter något nu.
Det blir att sova ensam i natt igen  så har ju inte direkt något att skynda mej hem till. Tror inte att det blir fler inlägg idag men man vet ju aldrig.

 

Slänger upp dagens outfit innan jag går bara. Den är enkel, eftersom jag sov hos Carre i natt. Jag kan ju inte ta med hela garderoben. Och jag lekte lite på ett nytt sätt med bilden idag. Haha hoppas att det inte distrarherar för mycket det är ju kläderna som är själva grejen med det här 




♥ Puss och kram jeans- Gul & Blå
♥ Tee- Bershka
♥ Munkjacka- Carlings
♥ Örhängen- Åhléns
♥ Sneakers- Le coq

Ha en mysig kväll nu sköningar


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Missie- The One

sv: mmen det är det som är grejejn, jag börjar bli fett trött på dom bloggarna, både för att dm är uttjatade och gör det på fel sätt coh massa, din blogg verkar faktiskt fett bra :D ska nog börja läsa :) kanske blir en länkning till dig :D:D:D:D



ja ska snart dra till träningen :D

2009-09-29 @ 18:03:38
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: Malin

fin blogg :)

2009-09-29 @ 19:34:06
URL: http://malinalar.blogg.se/
Postat av: johanna

fin blogg :D

2009-09-29 @ 19:50:33
URL: http://allasjohanna.blogg.se/
Postat av: Malin - Hockeyfruga

snyggt!

2009-09-29 @ 22:25:32
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0