"Adam" får en syl i vädret

Haha fick en skön kommentar. Tack "Adam" du avslutade min vidriga dag med ett garv



Kan väl ta ett kort svar:

Näääe. Haha varför ska man ha det? Det känns väl jävligt töntig. Har det ibland, du vet det känns så jävla oanstädigt att gå in på någon bal eller något naked men det är väl inget jag föredrar.
Nej men fan "Adam" du vet, du och jag känner ju varandra. Synd bara att du aldrig kommer få veta sanningen.
Klart om man kan kolla på bilder och dra den lustiga slutsatsen då får man fan skylla sej själv

Men tack som fan för en skön kommentar, som sagt du gjorde min kväll... och antagligen min natt

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: adam

Tyvärr så känner jag dig inte;)<3

2009-09-17 @ 15:17:06
Postat av: Travel in Uzbekistan

I can see the logic in your argument but I think you've painted your strokes

2013-03-15 @ 05:44:56
URL: http://travel-in-uzbekistan.com

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0