Vässarö

Hej

Usch nu är ni sura på mej igen för att jag inte har uppdaterat. Det syns på statisitken.

Jag tror att jag glömde säga det men jag har varit ute på Vässarö med klassen i 2 dagar, och då blir det ju lite svårt att uppdatera.

Det var teambuilding så förhoppningsvis har resan gett något också. Hur som helst var det full rulle hela tiden så jag är riktigt trött nu. Perfekt kväll för att uppdatera lite i bloggen

              

Tänker inte säga så mycket om teambuildingen för det pallar ni väl inte läsa ändå... Inte för att det var tråkigt men det är knappast intressant för er.
Men kan väl säga att vi gjorde massa samarbetsövningar, mycket närhet och så. Vi hade riktigt kul faktiskt. Det enda tråkiga var väl att det var så jävla kallt men vi hade tur att det i alla fall var sol. Jag har tydligen fått lite färg i ansiktet också  Kort sagt: Det var kul och alla klasser borde testa på det här


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Denice

SV : Ofc! Du är ju som du är och den bästa som man kan tänka sej ;D Tycker du att min design va bra?

Du? Har en fråga... Har du lust att fixa en header till mej när jag har fixat lite bilder?

Jag har ju dej på msn så kan jag skicka över dom sen när jag har några söta bilder ;D Har du lust då?

2009-10-09 @ 20:53:36
URL: http://tyypoftaah.blogg.se/
Postat av: nikolai

okej. gör det du. :)



vet du vilka mått de är du ska ta?

2009-10-09 @ 21:05:51
URL: http://lashnoblom.blogg.se/
Postat av: nikolai

det är helt korrekt. Du är smart. ;)

2009-10-09 @ 21:23:20
URL: http://lashnoblom.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0