Ute med Emilia och Roya

Idag var jag som sagt med Emilia, och sen kom Roya också. Herregud jag tänker inte ens säga vad vi sysslade med idag. Vi är så jävla pinsamma ibland bara

Men kul hade vi nog, jag hade i alla fall det.

 



Haha galen bild på Emilia!





Kan väl kort bara säga att jag och Emilia träffades i Kista. Där fick jag i mej lite mat för första gången på ett dygn. Sen kom Roya och då åkte vi till Thorildsplan för att betala för en kebab.
Efter det VILL ni inte ens veta vad vi gjorde. Haha.
När vi var klara med det åkte vi in till stan och där vill ni förmodligen veta ännu mindra. Så jag slutar där

Nu börjar jag bli riktigt trött här. Godnatt


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Roya

tack..tack issa. De va ju SÅNA bilder ja menade! HAhahaha Xd

2009-10-21 @ 01:29:36
URL: http://inspireooh.blogg.se/
Postat av: frida

var bor du egentligen, du bor ju typ i Alvik, men du kan ändå vara i Kista och Veddesta!? Hur? Ligger dem ställena nära varandra?!

2009-10-22 @ 14:27:37
URL: http://bestfriidiis.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0