Tisdag- Stuumpan goes utmattad

Hej
Jag har uppdaterat jättedåligt, jag vet det. Och Roya tjatar på mej varje dag.
Ni som har läst min blogg ett tag vet att jag har ett rätt fullspäckat liv där det händer saker hela tiden, och bloggen har jag inte riktigt hunnit med.

I fredags var jag med Emilia hela kvällen och på lördagen skulle jag jobba i 4 timmar. Det blev 9 timmar istället och det var 9 galet stressiga timmar. Jag kom hem och var riktigt trött och på söndagen jobbade jag igen.
Igår åkte jag dessutom på extra jobb och mitt i all den här röran av jobb försöker jag fixa en ny mobil, shoppa inför vintern och dessutom sköta skolan.
Jag är ledsen men jag har helt enkelt inte hunnit med bloggen.

Idag är jag hemma från skolan. Det blev bara så för att ingen lyckades få liv i mej i morse. Carre försökte ett tag och pappa berättade att han nästan hade blivit rädd när jag verkligen såg ut att vara död.
När min mobil ringde och jag inte reagerade ett dugg, då var det fara och färde.
Så pappa jukanmälde mej, vilket nog var lika bra för jag är ju inte helt kry just nu.
Om ett tag ska jag trava upp till Vällingby och köpa maltesers tror jag, sen blir det nog lite filmtime.

Plugga hemifrån? Haha fuck no

Ha en bra dag

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0