stuumpan goes paparazzzzzzi

Tänkte visa två videos från min paparazzifilmning tidigare idag. Lite pay back från var farsan gjorde mot mej.




Nu kanske ni förstår varför jag ger upp mitt gitarrspelande då och då.. Farsan dödar ju alla hopp om att bli bra




Lyckligvis spelar jag inte så här fruktansvärt dåligt. Och lyckligvis har jag hjärnan såpass mycket på rätt plats att jag vet att det inte finns något acord om heter Y. Känns bra än så länge
Min pay back idag går till sista videon, där det var meningen att pappa skulle fota till reklamen om sin studio men istället filmade han. Jävla galning.
Hämnden är ljuv

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0