Seg som fan

Godmorgon

Nu har jag sovit i 12 timmar och fortfarande är jag jävligt seg. Det där med att sova över en dag kanske inte är helt fel i alla fall.

Vad ska jag göra idag då?

Ikväll jobbar jag som vanligt, ja jag jobbar hela tiden. Men fram tills dess.
Fan jag vill köpa skor
Men jag tror att jag är för seg. Fick precis eventuellt extrajobb imogon. Kära lilla Katta ringde precis och vill att jag ska köra 9 timmarspass imorgon. Härligt.

Ikväll blir det ett kortare pass, skönt med sånna då och då.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Emelie^^

Hejhej (:

Min kompis, eller, jag känner henne, (bestfriidis.blogg.se)har fått en design av dig. Gör du designer? Eller känner du henne? Undrar bara. För jag har haft massa bloggar förut, men jag kan inte göra design XD

2009-10-26 @ 15:34:29
URL: http://eemelieanderssoon.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0