Nya skor

Hej

Det blir några sena inlägg nu för jag har farit runt hela dagen och har knappt varit hemma så, tja eftersom jag inte har datorn i bakfickan blev det lite svårt att blogga.



När man är lite deppig finns det bara en sak som får en att må lite bättre förutom stora mängder choklad eller ett antal liter alkohol och det är SHOPPING!

Så jag begav mej ut på en shoppingrunda denna .. *host* häärliga tisdag.
Det visade sej att skor har bäst effekt  Ni vet att jag älskar dom, och guess what. Nu är dom mina!


Helt underbara. Älskar klacken, älskar plattån, älskar kombinationen av färger, älskar det busiga i dom, älskar priset. Fan jag älskar allt med dom. Förlåt men ibland måste jag lägga min manliga sida på hyllan och bara älska att jag faktiskt är född till tjej! 799 kronor och älsklingarna kommer såklart från Scorett och det är såklart inget annat än Tiamo. Oförutsägbart? Knappast

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0