Ny bodyscrub

Hej
Nu ska jag försöka få iväg några inlägg innan Carre kommer hit. Blev jättesugen på spagetti och köttfärssås plötligt, så var middagen bestäm då

Det var passande det där. Om en stund ska jag beställa ett par skor!  Jag fick 1 poäng från MVG på matteprovet och VG på spanskaprovet, så jag är glad just nu

Igår köpte jag hem den här också





En ny scrub med jordgubbssmak. Jag har riktigt torra händer på vintern så jag ska testa den här och sen får ni såklart veta om det är en buy eller inte .

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Irma

addar du mig på msn ? :P ja vill inte ha en komplicerad. kramkram

2009-10-07 @ 18:31:05
URL: http://irmush.blogg.se/
Postat av: nikolai

nu vet jag inte om du fick mitt senaste meddelande.



men häri kommer mitt mail, där du skickar dina mått så jag kan göra ditt armband och andra. :D

2009-10-09 @ 11:31:23
URL: http://lashnoblom.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0