Idag

Hej
Jag är hemma från skolan sen ett tag tillbaka och just nu sitter jag och myser i min nya kofta i soffan. Jag har gjort ett stort glas Oboy och kollar på Honey.
Jag må vara singel men just nu känner jag mej så jävla sexig.

Idag har det trots allt varit en ganska bra dag. Flera stycken har frågat vart jag har köpt mina lårhöga stövlar och jag har sett flera tjejer kolla snett och andra tjejer har sagt till varandra att mina skor är snygga. Det känns faktiskt jättekul
I morse när jag klädde på mej var jag rädd att jag skulle se slampig ut, men fan jag kör min stil och som vanligt var det det bästa

Tack återigen för alla fina kommentarer ni har skrivit. Allt käns bättre när människor är snälla och förstående

Nu ska jag titta vidare på filmen här

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Felicia

sv; Ja, men varför ska jag hjälpa henne? Jag tycker att man ska kämpa sig uppåt till en karriär.. Inte be bloggvärlden om hjälp, då tycker inte jag att man passar in där!

2009-10-19 @ 20:25:16
URL: http://felicianeveelius.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0