Shopping

Hej
Det har inte blivit några inlägg idag. Jag vaknade i morse och insåg att jag hade otroligt mycket att göra idag så bloggen har fått vänta tills nu.

Idag har jag haft en day off. Inte helt fel faktiskt. Den gick åt till shopping. Kollade kontot också, kan säga att mitt ansikte har varit ett enda stort smie sen dess.

Jag har bråttom iväg så jag slänger upp bilderna jävligt fult, men jag har i alla fall tagit bilder . Mitt batteri på kameran höll på att dö också så bilderna blev inte direkt av högsta kvalitet. Ni får se när jag har kläderna på mej sen istället











♣ Vitt baslinne - Gina tricot- 99 kronor
♣ Grå/brunt baslinne- Gina tricot- 99 kronor
♣ Parfym- Lindex- 259 kronor
♣ Ansiktsmakser- Lindex- 15 kronor st.
♣ Näststrumpbyxor- Åhléns- 99 kronor
♣ Kofta- H&M- 299 kronor
♣ Klänning- H&M- 99 kronor

Sådär, det var det. Lite nytt i garderoben


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Therese

på vilket hm köpte du den sista klänningen? :) tacksam för svar

2009-10-31 @ 01:39:37
Postat av: Maja.

Härligt med shopping:)

2009-10-31 @ 01:52:43
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Jessica

TJA! bra blogg du har faktist.

hur ere med dig da?

kolla gärna in min blogg :)

kramar!

2009-10-31 @ 02:41:39
URL: http://beeautiiiful.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0