Att sova som en sten

Jag somnade och vaknade nu. Klockan är halv 9 och nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra. En lugn kväll har jag bestämt mej för. Hela min kropp skriker efter att få vila så jag tänkte jag vara snäll ikväll.

Jag somnade och ingen lyckades väcka mej. Hade 3 misade samtal från Dolt nummer och ett sms från Filip när jag vaknade några timmar senare. Morsan hade försökt väcka mej flera gånger men jag måste medge att jag nu äntligen fatta uttrycket: "att sova som en sten". Skillnaden på mej och en sten är väl att jag inte är överdrivet hård. Hade jag blivit född med en kuk hade det just nu i och försej bara funnits ikheter mellan mej och stenen. Men njae, nu får stenen vara hård ensam

Nu är jag vaken i alla fall så stuumpan.blogg.se rullar några timmar till


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: SANNASANNASANNA

SV: aw tack sötnos! vad roligt att du gillar den! :D

Nu ligger resultatet av mina naglar uppe :)



KRAM

2009-10-26 @ 11:36:52
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0