Torsdag

Hej

Just nu sitter jag i skolan. Hemskt ledsen men det blir svårt att uppdatera idag. Jag kommer stanna kvar i skolan när jag har slutat och åka direkt till jobbet. Yes jag jobbar idag. Det var ett antal dagar sen så det känns faktiskt bra att åka dit.

Det gör det ju alltid i och försej, men har man jobbat 5 dagar i streck längtar man ju inte riktigt lika mycket som man gör om man har jobbat en dag på en hel vecka.

Jobb ikväll, som sagt. Jag försöker uppdatera lite när jag kommer hem


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Classy

Jo det gör ju det. Precis det beror mycket på vad det är för typ av plagg. Själv brukar jag inte alls beställa mycket via nätet, blir så jobbigt om det inte skulle passa. Sen är det roligare att springa runt i affärer å prova ;) haha

Aj, då not fun. Kanske håller på å bli sjuk eller få lingonveckan :P Här är allt bara bra :)

Vad ska du göra idag då?

2009-11-12 @ 14:46:58
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0