Tisdag

Hej
Nu har jag varit en dålig människa igen. Ska försöka bättra mej. Ser i alla fall att ni hänger kvar här
Jag kom i alla fall nyss hem från la escuela och nu ska jag äntligen ta tag i mitt "packa uppande" här. Fredag, lördag, söndag och måndag och alla kläder ligger precis överallt.

Ikväll blir det nog gym och sola... kanske... om jag orkar.

Först ska jag packa upp, sen ska jag mysa med mej själv och kolla på film och sen kanske kanske kanske det blir gym.

For your information, vet jag inte ens vad lönnfet är för något  Ibland är det jävligt skönt att inte vara jordens smartaste människa. Då kan man skaka på huvudet åt alla idioter och slippa ta åt sej av skit folk säger  Som sagt jävligt skönt. Men klart, så mycket fattar jag väl att lönnfet knappast skulle vara i syfte av komplimang. Tja men vad fan .. Pelle.. vad säger det mej? Haha, vill du ens veta? Didn't think so.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0