Stuumpan goes luddig





Haha oj vad redigerat, tänker ni nu. Och jag förstår det  Och till skillnad från Kissie tänkerj ag erkänna. Jag har målat dit egen kajal, gjort bilden mörkare, gjort ögonvitan vitare, gjort en egen vit prick i pupillen och försökt ta bort den skumma muskeln från smalbenet (som ni ser gick det inge vidare).

Sen är ska jag också erkänna, men det har ni säkert sett förut, att jag inte är något proffs på magnetlassot. Men jag gillar bilden ändå  Sen får ju alla ha sin egen åsikt eller hur? Ni får skratta om ni vill, jag gillar den ändå


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Paula

hahaha så söt tröja

2009-11-11 @ 22:54:33
URL: http://shefabulous.se

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0