Snälla rösta på mej!

Klockan är snart 1 och jag är precis klar med hårfärgningen. Bilder får ni se imorgon  Tror dock inte att ni kommer se någon större skillnad för jag tror inte att det är så stor skillnad ÄN

Jag är inte riktigt klar. Jag är klar för den här gången. Nu måste mitt hår återhämta sej lite i kanske en månad eller något. Sen ska jag på det igen. Om jag känner mej själv rätt kommer den där månaden gå jävligt snabbt. Tippar på 7 dagar eller något i den stilen

 

Nej men det är nog dags att sova nu. Om några timmar ska jag upp till kära skolan. Gud vad jag längtar!

 

Innan jag knyter igen påsen för idag vill jag bara skriva några sista viktiga rader. Jag är nämligen niminerad i månadens bitch- tävling!

Dags att tigga röster som fan då.

Så ett rop till er alla som läser min blogg åtminstone en gång om dagen, snälla, snälla klicka på länken och rösta på mej.

Vinner jag ska jag försöka ordna en tävling i sammarbete med Vivistyle, så kanske en av er också blir en vinnare. Jag får en länk och en av er får kanske ett par nya skor. Låter det bra?

Snälla, klicka på länken och rösta på nummer 3!

Jag kanske inte är den bitchigaste av oss nominerade, men jag har definitivt den bitchigaste headern

Klicka här och rösta på nummer 3!

 


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: carola

jag har nog vart lite dålig på att följa din blogg ett tag, men har tittat in lite emellan åt. :). Ska dock bättra mig, för jag gillar din blogg :). Hoppas att allt är bra med dig :). Kram kram

2009-11-30 @ 01:43:31
URL: http://smooaa.blogg.se/
Postat av: Josefine

skulle gäna rösta på dig men eftersom Emmelist och jag är bra bloggvänner så går rösten till henne...Om hon inte var dominerad skulle jag såklart rösta på dig!

2009-11-30 @ 01:47:38
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Classy

Nej dom är ju verkligen inte det! Å jag är så sjukt jävla glad att jag inte längre är kvar i det förhållandet. Men då trodde jag att han va den bästa för mig, så fel man kan ha! Haha....

Men fy fan, det är illa när man inte får umgås med vännerna... :/ Kan tänka mig det, det är svårt att få tillbaka dom då. Men riktiga vänner ställer upp ändå :)



Haft en bra helg annars gumman?



Haha, å du jag håller med. Du har fanimig den bitchigaste headern utav alla ;) Sen kan man ju va "bitchig" på ett bra sätt eller "när det behövs" ;)



Föresten snygging! Skulle vara jätte gulligt om du hade lust å rösta på mig i den här tävlingen: http://saatisfaaction.blogg.se/2009/november/finalisterna.html



Mitt röst nummer är 1 :)

2009-11-30 @ 02:22:41
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/
Postat av: re

hahaha mnadens bitch! vilken rolig tävling !

2009-11-30 @ 10:47:00
URL: http://britzz.blogg.se/
Postat av: ANGELICA -www.improvme.blogg.se

såklart jag röstar på diig stumpan

2009-12-02 @ 20:07:37
URL: http://improvme.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0