Shoppingtips

Jag hade tänkt tipsa om några bra hemsidor och lite annat. Faktum är att jag tänkte blogg en hel del men nu hinner jag inte det för jag måste i väg och jobba några timmar.

Efter det tänkte jag däremot blogga missvis. Egentligen fick jag för ett tag sen frågan om att komma til lSödertälje några timmar, men helt ärligt är jag för seg.
Dom har rätt, jag är ute jämt. För en gång skulle tänkte jag vara hemma. Jag är jävligt seg och ikväll ska jag jobba på Brommaplan.
Ni vet vad jag tycker om det. Fulla fjortisar som sitter och häckar där vid 21-tiden tills föräldrarna ringer och vill ha hem dom är inget jag kallar för bra kod.

Men men. Jag kan ju bara vara glad att jag inte är en av dom

 

När jag kommer hem blir det massa shoppingtips. Håll utkik.  Ta en enda lördagskväll för en gång skull och chilla galet med stuumpan 

 


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: emmelist

vad roligt att du vill vara med :D pysslar du med ikväll dåå??

2009-11-21 @ 19:59:17
URL: http://emmelist.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0