Lördag

Godmorgon

Hade ni kul igår?

Det hade jag, som fan. Jag är riktigt glad att jag inte vände hem när alla andra gjorde det och jag är riktigt glad att jag lyckades övertala Roya att stanna.
Önskar att jag kunde visa bilder från igår, men vi fick inte fota så det blir tyvärr inga bilder.

Det blev en skum natt sen när man skulle hem också. Jag minns att telefonen ringde då och då men jag minns inteh helt vem det varje gång och vad jag sa.
Sen åkte jag för långt också, eftersom jag såklart somnade på tuben.
-Nästa Rocksta
Sen dog jag.
Och vaknade när jag hade åkt förbi. Jag kom tillslut hem i alla fall, somnade och hann inte sova länge förrän telefonen ringde igen.
Jag minns inte mycket från det samtalet heller, men men what to do? som jag brukar säga.



Jag var inte alltför snygg i videon så.
Det blev i alla fall klänningen, lackleggings, Vita tjocktröjan och lårhöga stövlar för att hålla benen varma.

Fan vad jag önskar just nu att lördag kväll aldrig skulle ta slut


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Roya

ja tycker vi ska göra om det. De va fan askul

2009-11-08 @ 20:49:32
URL: http://inspireooh.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0