Låt mej leva

Happily ever after..

Jag tror att det kan ta ett tag, men förr eller senare blir jag nog lyckig. Kanske måste jag göra en del förändringar i mitt liv för att lyckas och kanske måste jag avstå från det jag helst av allt vill just nu. Kanske är människor jag tror att jag älskar egentligen bara ett sätt för mej att klara min vardag just nu.
Jag vet inte och jag önskar att någon kunde ge mej svar. Blir jag lyckligare utan dej? Borde jag säga det till dej, att du får mej att gråta och att du får mej att må skit? Får du mej att må skit?

Jag tror att jag helt enkelt bara måste ta mej igenom det här nu. Efter regn kommer solsken, säger man ju.
After this storm I will see the most beautiful sunshine ever.

Jag vet ingenting om morgondagen så jag försöker leva för dagen, i nuet. Men det är klart att jag vill få svar. Jag har inget kvar att förlora men jag är svag just nu och om en bit plockas bort faller jag ner och jag vet inte när jag kommer upp igen den här gången. Så många gånger som jag har fallit men tagit mej upp. Ensam eller med hjälp av vänner, jag har stått upp efter alla oväder.
Men den här gången vet jag inte om jag orkar ställa mej upp igen. Jag vet att jag kommer att göra det, men vad kommer det att kosta mej? Är det värt den här smärtan?

Om en enda bit plockas bort, faller allt. Jag ber på mina bara knän, låt alla bitar sitta kvar


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: aaa

gud vilken häftig header.

2009-11-05 @ 00:31:17
URL: http://stocklyn.blogg.se/
Postat av: Lilmary

Tack! :D

2009-11-05 @ 11:04:22
URL: http://lilmary.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0