Jävla skit dag

Hej

Nu är jag hemma från jobbet och ska precis hoppa in i duschen. Sen får man se vad jag hittar på.

Några fler inlägg ikväll blir det antagligen inte för jag är på otroligt dåligt humör och hela dagen har bara varit skit. Som tur är har jag sovit större delen av dagen så jag minns inte speciellt mycket. Men jag vill inte gärna börja tänka.

Det finns inte mycket mer att säga just nu. Amir var inne på Donken i några timmar igen, det brukar han vara så det var ju inget nytt. Han är faktiskt en av våra stammisar på Alvik tycker jag nog. Fast vi har ju värre såklart, men ingen sitter där lika länge som han 

 

Vale duschen väntar


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Roya

vilken amiR?

2009-11-10 @ 00:41:27
URL: http://inspireooh.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0