Jag och Yoda, vi förstår varandra helt enkelt

Hej

Nu är jag hemma från jobbet också. Det här har varit en väldigt lång dag. Jag åkte hemifrån 7.30 i morse och kom hen nu vid 23.30 ungefär.

Men jag klagar inte, det är kul att vara ute och många roliga människor träffar jag också. Idag har jag dessutom varit med om väldigt märkliga grejer. Men jag tänker inte ens försöka ge mej in på att förklara något av det.

 

Efter jobbet köpte jag med mej middag också. Happy meal fick det bli idag. Det var några år sen så.

Jag plockade ihop mitt happy meal och när jag öppnade det igen på Brommaplan kände jag att jag sken upp som en ett litet barn på julafton när jag såg leksaken i... som om jag inte visste att den låg där. Jag har själv packat ihop allt och jag har vetat om vad leksaken är sen vi fick in dom för någon vecka sen.

Yoda fick jag i alla fall med mej hem. Den söta lilla krabaten och jag är som nykära nu. Vi tänker likadant. Jag fråga Yoda hur han tror att det kommer gå på provet imorgon. Han svarade att han rent ut sagt tror att det kommer gå åt helvete.
Jag säger ju det, jag och Yoda vi förstår varandra.

En liten bild på mej och min älskade krabat får man väl bjuda på då. Och jaa shut the fuck up, jag vet att jag ser sliten ut. Men försök själva att hålla igång som en tok i 16 timmar och sen se vackra ut efter det.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Personal injury lawyer in Tampa Fl

Hi! Do you know if they make any
plugins to help with SEO? I'm trying to get my
blog to rank for some targeted keywords but I'm not seeing very good results.
If you know of any please share. Appreciate it!

2012-11-26 @ 13:36:15
URL: http://www.mesalawpa.com
Postat av: high end

I have read several just right stuff here. Definitely value bookmarking for
revisiting. I surprise how a lot attempt you set
to create this kind of fantastic informative site.

2013-01-22 @ 21:23:29
URL: http://centennialellicottcity.com
Postat av: facebook for sex

Wow! Thank you! I continually wanted to write on
my blog something like that. Can I include a fragment of your post to my site?


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0