I'm tired of this shit

Förutom alla tack som jag vill ge till er har jag inte ett skit att skriva.
Eller jo, det finns otroligt mycket jag vill skriva men jag får inte fram några ord. Jag tittar på tangenterna. Jag ser bokstäver men inga ord, inte ett enda jävla ord.

Det finns otroligt mycket jag skulle vilja skriva, men jag känner att allt är lite för avslöjande just nu. Jag skulle vilja lägga upp en bild, men jag vet ju att en bild säger mer än 1000 ord.
Jag ska säga tre bra ord nu

                                                         Jag är fast

Jag känner mej som en jävla fånge och jag vette fan hur jag ska ta mej ur den här jävla situationen. Fan jag känner hur det kommer nu. Jag måste spy, olycklig kärlek. Damn it!

Nu ska jag fan göra två listor, två riktigt bra listor! I'm tired of this shit.

Ibland önskar jag att jag hade kunnat styra allt så att det skulle bli som jag ville. Då skulle allt vara som det var förut och jag skulle vara den där glada personen jag älskar att vara, och den där personen som dom flesta älskar att vara med istället för den där sura, deppiga grejen.

I'm so tired of this shit.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0