Hemma igen

Hej

Nu är jag hemma från jobbet igen. Kul att Roya har börjat jobba på samma restaurang som jag  Idag fick jag servera en hel del idioter, jättekul!  Dom var sura för att andra hade glömt ge dom grejer när dom var och handlade för några veckor sen, du var sura för att det inte fanns någon kycklig i skåp och dom var sura för att dom inte fattade vilka burgare som fanns.
Jag bara älskar sånna människor.

Nu ska jag snart gå och duscha. Jag börjar sent imorgon så kanske glor på en film eller något tills jag somnar.  


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: nikolai

Det gör faktiskt inget. ;)

fast de skrev jag ju i meilet också.

aja. har du haft för dig idag då=

2009-11-05 @ 21:00:21
URL: http://lashnoblom.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0