Helvete vad trött jag blir på människor

Fick en skum kommentar



Reaktion nummer 1: WTF?!
Reaktion nummer 2: Hahahahahahah
Reaktion nummer 3: Undrar hur många idioten har spamat med det här
Reaktion nummer 4: Nej jag hatar inte ditt patetiska försök att bli Kissie number 2

Fy fan säger jag bara. FINNS DET SÅ HÄR PATETISKA MÄNNISKOR?! ?! =O
Jag är fan ... förvånad... och imponerad på samma gång! Hur lyckas man bli en så komplett idiot?!
Helt ärligt. Lilla gumman, du slog precis kommentaren där jag blev kallad för hagga. Nog för att den "människan" fick mej att garva, men inte i närheten så mycket som du fick mej att garva. Guess what.. jag klickade fortfarande inte på din blogg. Du får nog öva lite.

OH SHIT IP står kvar. Och vem i helvete bryr sej?? Är du så jävla dum i huvudet så du skriver en så skum kommentar i min blogg får du fan skylla dej själv. Besides, VEM ORKAR kolla upp en jävla wannabe anyway?

Gud vad ond jag känner mej. Fy på dej issa. Fråga Yoda istället.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0