Hatar fucking ordet mullig

En sak som jag har funderat över jävligt länge är



Varför kallar man Beyonce "mullig" eller "kurvig"... Okej i Hollywood-världen kanske hon är "fet" men fuck it... Vadå mullig? Btw vad är det för jävla ord? Hatar det ordet.

Men seriöst så känner jag mer riktigt tjock när jag ser en sån här vacker kropp (som dock är lite retucherad men ändå) som blir kallad "mullig". Jag tycker inte att man kan kalla henne för kurvig heller. Hon ser ut som en kvinna ska se ut... Bröst, röv, höfter, midja... you name it.. Egentligen, varför ska man kalla henne något överhuvudtaget?

Kanske beror det på att hon är typ den ända kändisen som HAR bröst, om man räknar bort alla brudar inom porrbranschen...

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Paula

absolut! håller med. Hon ser verkligen ut som en kvinna borde se ut. mullig? vilket jävla trams! isåfall vad är inte jag?:O haha

2009-11-30 @ 00:38:29
URL: http://shefabulous.se
Postat av: carola

Du har så rätt!! Helt sjuka ideal!! Och du ska inte känna att du inte duger som du är!! You look hot! Kvinnlig och naturlig :)

2009-11-30 @ 00:59:38
URL: http://smooaa.blogg.se/
Postat av: diana

du har sant i det du säger. Idealen är sjuka i dagens samhälle! usch

2009-11-30 @ 16:35:00
URL: http://dianasl.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0