Haha nej jag tar inte svininfluensan seriöst, inte ett jävla dugg

Grabbar, ni märker att ni har svininfluensan när..



Hittade bilden på google. Haha var bara tvugnen. Det känns bra att alla kutar runt som dårar och vaccinerar sej och är så jävla oroliga för skiten medan jag sitter och är helt lugn. Till och med nu när jag har några av symptomen är jag helt lugn. Varför oroa sej? Får jag skiten så får jag, det går över. Vad fan är alla så oroliga för? Har ni aldrig varit sjuka förut?
Jag tror att det är ordet "svin" som alla är så rädda för. Influensa har ju aldrig skrämt livet ur någon tidigare. Så jävla överdrivet. Så nej jag tar det verkligen inte seriöst


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Jeanette Kristensen

Hej

Jag är en högskolestudent som skriver en C-uppsats om bloggar. Skulle du vilja svara på en enkät om ditt bloggande?



Hör av dig min studentmail.



Med vänliga hälsningar

Jeanette Kristensen



2009-11-19 @ 15:32:26

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0