oops Stuumpan makes a Kissie

Det har blivit mycket sex den här helgen. Förlåt till alla "känsliga", men nu är det ju också så att jag bloggar om det jag har lust med och kommer det upp många bra sexidéer så blir det såhär.
Men nu måste jag spara lite. Dessutom kommer ju alla hjärtans dag snart . Usch jag minns förra årets alla hjärtans dag. Det vill jag helst inte snacka om.

Anyway.. nu var det inte det jag skulle skriva om.

 

Idag åkte jag en snabbis till Kista. Varför det?

Dels för att det var länge sen jag var där. Dels för att jag hade tråkigt. Dels för att det var inomhus och dels för att jag ville kolla hur shoppingen ser ut just nu.

En enda jävla påse kom jag hem med. Yes, det var en dålig dag.

Det här kom jag hem med i alla fall:





Det nya är alltså västen. Skillnaden på mej och Kissie är väl att jag är äkta hon är fake... och den skillnaden är väl i och försej rätt stor.

Men hörni nu tänker jag skriva några djupa meningar här. Folk måste sluta se det som att do mstora bloggerskorna äger allting. Bara för att dom köper ett plagg från Gina tricot betyder inte det att dom har ensamrätt på det plagget. Det finns ju folk som köper innan dom också.
Jag har ett exempel. Plattådojorna som bland annat Kissie och Kenza går runt med, kollade jag på långt inann Kenza köpte hem dom. Långt efter att Kenza hade köpt dom köpte Kissie dom. Och ändå sitter Kissie och skriver i sin blogg att folk kommer härma henne och köpa dom.
För i helvete. Bruden var ju inte först!
Jag kollade på dom och tyckte helt ärligt att dom såg ....

Skit samma. Kissie får photoshopa sin ofelfria kropp hur mycket hon vill och Kenza kan vifta med sina tusenlappar. Foki kan fortsätta tipsa om sitt krims krams. Dom är fortfarande bara människor!
Sluta avundas dom! Det finns ingenting dom gör bättre än ni.

Så okej, Kissie kanske bar upp den här västen bättre än mej. Än sen då.
I like it anyway  Blir nog skitsnyggt till lårhöga stövlarna.. hmm..

Till skillnad från Kissie tänker jag avslöja vart den kommer ifrån. H&M 399 kronor. There you go.
Tyvärr Kissie, hur mycket du än vill att det ska vara äkta päls så är det fucking fake fake fake


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Emelie

Sv: okej okej:)



första gången jag är inne på din blogg nu och jag älskar den redan;)

2009-11-22 @ 21:21:34
URL: http://wickedtime.blogg.se/
Postat av: Rebecka L G

Sv: jaha ja! (:

2009-11-22 @ 21:40:54
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/
Postat av: Paula

den västen är skit snygg!

2009-11-22 @ 22:37:41
URL: http://shefabulous.se
Postat av: emma

vad söööt du är

2009-11-22 @ 23:18:16
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: Lilmary

Haha, okej tack för tipset! :)



Allt bra med dig?

2009-11-23 @ 01:52:08
URL: http://lilmary.blogg.se/
Postat av: emma

awww tack söötnos

2009-11-23 @ 10:05:37
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sv: jaa men de är klart de;)

2009-11-23 @ 12:20:02
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0