Candy

AHA! (uttalas AHA!!!)
Som en liten kontring för er tjejer på inlägget innan har jag nu kommit på den perfekta julklappen istället för resan



Jag minns när jag köpte ett par till min dåvarande kille.
Jag säger inte mer än så.
Köp dom bara.
Tror att dom kostar 100 spänn eller något på teknikmagasinet.

Dessutom har ni ju både juldagen och annandagen fullspeckad nu! Kan det bli bättre?
Juldagen och annandagen är ju typ dom 2 tråkigaste dagarna på hela året. Det paret som följer issas fantastiska, tillåt mej att säga det igen, fantastiska tips kommer ju knappast ha tråkigt  En helg med en jävla massa sex.
Nå Jesus, vad säger du nu då?

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Paula

Jag har också köpt dom en gång köpte bhn också! slutade med att jag åt upp den istället eftersom det är min favorit godis hahaha

2009-11-22 @ 15:51:46
URL: http://shefabulous.se
Postat av: Anonym

du är äcklig

2009-11-23 @ 23:18:00

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0