Budskapsring

Hej

Jag mår varken sämre eller bättre idag. Men jag kämpade mej upp till skolan i alla fall. Jag känner mej helt bakis. Coolt att man kan känna sej bakis utan att ha druckit en enda droppe alkohol. Ni vet hur det är. Man kollar åt vänster och ögonen kommer en halvtimme efter huvudet. Allting snurrar, man ser lite halvt suddigt. Huvudet dunkar och man vill bara sova.

Så vad i helvete gjorde jag på ett museum 10 över 10 i morse. Bra fråga, men jag hittade i alla fall en tavla jag gillade

Anyway. Berättade lite halvt för några dagar sen att jag hade fått hem en "budskapsering", jag hade bara inte bild på den just då. Nu har jag det. Den här gången är det "hope", ett av mina 3 viktigaste ord. Ytterligare ett av mina 3 viktigaste ord borde komma hem vilken dag som helst  Såhär ser det i alla fall ut:

 


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0