Ballscratcher

Tjejer, vad tycker vi om det här?



Självaste kuken är väl jättegullig, men enligt mej är det rätt avtendande med en kille som går och scratchar hela jävla tiden. Då får man ju känslan av att han har loppor eller något. Mums, precis något man vill suga av.

Så jag har ett tips till er killar för en gång skull. Varför går ni inte och inhandlar en sån här fin lite ballscratcher?
På så sätt kan nu ju klia med stil i alla fall. Ser ut ungefär såhär:




Den är alltså gjord som en hand.. typ. Fast mindre, vilket gör att det är lättare att komma åt. Skitbra ju

Finns att köpa bland annat  här , här och här
Bra grabbar, nu har ni ju äntligen något att lägga era pengar på!

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0