2 kilo lättare

Hej
Nu är jag hemma från jobbet. Hur gick det till? Jag slutade 23.00 och nu är klockan 00.35.. hmm... tog det verkligen en och en halv timme att komma hem?

Hur som helst har jag lovat att blogga massvis så jag har precis laddat med ett stort glas mjölk, lite choklad och brorsans lap är inkopplad till tv:n och min externa hårddisk är på plats så nu ska här kollas film

Jag vet att jag käkar choklad som en dåre men jag har gått ner 2 kilo till på några få veckor nu och jag måste erkänna att jag saknar dom. Mitt fett har inte sprungit en enda millimeter men mina muskler har det . 56 kilo. Har ni någonsin träffat en seriös kickboxare (som dessutom har tränat i över 6 år) som väger 56 kilo?! Det är ju pinsamt!

Nej fan, det här duger inte. Jag måste börja träna igen.


Fan jag börjar om nu... Det här leder inte till något bra alls


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0