Förlåt // stuumpan

Hej och tack för alla sura kommentarer.
Egentligen tar jag det mest som en komplimang. Att ni skiver att jag ska uppdatera är väl en positiv sak.
För er som faktiskt gillar min blogg har jag lite bad news.

Anledningen till att jag inte har uppdaterat på jävligt länge, tro mej jag är väl medveten om det, är att jag har slutat.
Och varför?
Tja, det vill jag inte gärna prata om men kort kan jag väl säga att det finns en eller flera personer som inte gillar att jag bloggar och för den personens eller dom personernas skull slutar jag.
Det beror inte på att bloggen inte är tillräckligt mycket värd, för det är den. Jag älskar att blogga, det är kul och framför allt älskar jag att gå tillbaka till mina inlägg som jag skrev för 2 år sen.
Det är så kul att se tillbaka och minnas allt kul man har gjort, men tyvärr.

Så varför slutar jag då?
Jo, för att jag hatar allt fucking tjafs jag får på grund av att jag skriver det jag skriver. Jag hatar att få skiten kastad i ansiktet. Ja jag har en fri vilja och jag gör vad fan jag vill, har alltid gjort och kommer alltid att göra. Och min fria vilja och min person är förbannat trött på att få skiten i ansiktet, därför slutar jag.

Men en sak är säker och det är att stuumpan kommer komma tillbaka. Kanske inte imorgon men snart så =)





























Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: S.P

Fan din blogg var ju den bästa :(

2009-05-07 @ 18:45:43
Postat av: Carola

Så synd att du slutar blogga, din blogg är den ända jag läser som är skriven av någon som jag inte känner irl. Den är väldigt personlig, men egna tankar känslor och mycket vardagligt som händer i ens eget liv och som man själv kämpar med och bekymrar sig över. Tycker om att du har skrivit en blogg som inte enbart handlar om mode, kändisar också. Den här bloggen känner man att det verkligen finns en ÄKTA person bakom. Och inte någon som enbart sitter och skriver om hur PREKEFKT deras liv är, karriär kärlek osv. Tycker att många skriver blogg för att enbart skryta och få sitt liv att framstå som så prefekt och lyckat. Din blogg innehåller både med och motgångar.

Hur som helst, tack för en fin blogg och lycka till med allt :). Håller tummarna för dig i framtiden tjejen. mvh carola

2009-05-07 @ 20:01:11
URL: http://smooaa.blogg.se/
Postat av: Sofie

Neeej snälla kom tillbaka nu :(

Jag hållermed Carola på precis allt hon sa. Dissa inte dina läsare nu :(

2009-05-08 @ 18:55:20
Postat av: Roya

buuuuu :(

2009-05-10 @ 13:30:11
URL: http://roooya.blogg.se/
Postat av: matilda

:(

2009-05-10 @ 16:13:02
Postat av: my

Nej men vafan :( trodde faktiskt att du skulle klättra över kenza, kissie och alla de andra idioterna :( varför slutar du nu för.

Fy fan för den eller de som sa åt dig att sluta blogga, fattar de inte hur bra du är?!

kramar till dig

2009-05-10 @ 20:16:44
Postat av: sofie

hej

tråkit att du slutar bloggar

2009-05-11 @ 14:19:21
URL: http://rotweiler.blogg.se/
Postat av: Kia

vad tråkigt att du slutar blogga:/ har precis börjat läsa den juh. Men du ska göra som du själv tycker är bäst, hoppas du känner för att börja snart igen :)

2009-05-11 @ 21:38:13
URL: http://kia.blogg.se/
Postat av: M

Man får inte ryggproblem av den ställningen i inlägget nedan som du skrev.:)

2009-05-13 @ 15:50:24
URL: http://sextankarnas.blogspot.com/
Postat av: BLONDIE

Fin blogg :)

2009-05-13 @ 16:30:17
URL: http://jessicaajansson.blogg.se/
Postat av: Angelica - Faluns bästa blogg

Jag slutade blogga i fredags för att jag får höra hela jävla tiden om hur extrem jag är.. folk kommer fram till mig när jag är på krogen och ifrågasätter saker jag skriver i bloggen... Jag bloggade inte på tre dagar, ända tills jag insåg att jag tänker inte bry mig om vad andra tycker, för aldrig i livet att jag slutar göra något som jag älskar.. BLOGGA!!

2009-05-13 @ 19:06:30
URL: http://angie1986.blogg.se/
Postat av: Emma

Neeej blogga!!!!

2009-05-14 @ 13:38:57
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

I`m baack ;)



allt väl med dig?

2009-05-16 @ 09:13:51
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Sofie

Snälla kom tillbaka. Om du börja blogga igen lovar jag att läsa verenda inlägg och kommentera allting!!

2009-05-16 @ 10:22:30

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0