Gårdagens outfit

Hej
Känner mej dum som har suttit här vid datorn i flera timmar utan att skriva ett enda inlägg. Jag håller nämnligen på och lär mej photoshop så jag har suttit helt uppslukad av det, trots att jag egentligen borde plugga till allt som jag ligger efter i. Sen har mamma lovat att ge mej lite pengar om jag städar huset, så det måste fan också bli gjort... och här sitter jag.

Aja pengar och städning får gå först .. såklart ;P. Jag slänger in gårdagens outfit snabbt nu, precis som jag lovade igår, sen ska jag gå och städa så hörs vi senare. Och så kanske kanske kanske jag bjuder på en av mina bilder som jag så duktigt har redigerat..
Den som lever får se.

Gårdagens outfit var i alla fall mycket enkel.



♥ Puss och kramjeans- Gul&Blå
♥ Svart linne- Gina tricot
♥ Tjocktröja- New Yorker
♥ Tygskor- Le coq sportif
♥ Väska- Wedins


Dags att städa
Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Roya

sötaste issa <3<3

2009-05-25 @ 21:13:32
URL: http://roooya.blogg.se/
Postat av: Emma

tröjan var jättesööt!

avis* (aa

2009-06-20 @ 18:22:23
URL: http://emmaisosalos.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0