Jag hjälper dej till bättre självkänsla

Under tiden som jag har varit borta nu har jag framför allt jobbat med mej själv.

Ni som har läst min blogg under mina 2 år på blogg.se vet förmodligen att jag har otroligt dålig självkänsla. Det är just det jag har jobbat med mest nu, och faktum är att jag mår bättre nu än jag mått på länge.

Den här bloggen kommer fortsätta som vanligt, men med en ny viktigt detalj! Jag tänker hjälpa er som också har dåligt självkänsla, och tillsammans ska vi jobba på att bli precis den man vill vara, och lära sej att acceptera sej själv som man är.
Jag är inte utbildad, såklart, men jag lever i det och det är det inte många psykologer och kuratorer som gör, därför tror jag att jag kan vara till stor hjälp.

För er med dålig självkänsla tänkte jag starta en ny kategori, bara för er! =)

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: kia

riktigt bra grej du startar. Kul att du har kommit tillbaka, började ju läsa din blogg när du precis hade slutat men nu ska jag läsa den varje dag, ska iallafall försöka komma ihåg det :)

2009-05-18 @ 16:54:33
URL: http://kia.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0