idag

Hej
Sorry att jag inte har skrivit ett enda inlägg idag. Men sen 9.00 imorse har jag varit på något hemskt, som jag inte tänker prata om nu. Kom hem för någon timme sen och vill bara att alla ska veta att jag lever.

Just nu är det deppigt som fan, så jag har Carre hos mej och han har lovat att vi ska hitta på något kul, så just nu sitter vi med beslutsångest.

Bio, bowling eller baka och film-maraton.

Hoppas att något blir av i alla fall. Har ingen lust att vi bara sitter här. Egentligen måste jag plugga till mitt kursprov i spanska, som jag har imorgon det flyttades på grund av skiten jag var på idag, men det orkar jag inte så får göra det imorgon bitti.

Så mycket intressant hade jag att berätta idag.

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Frida

Hoppas att det gick bra idag! <3

Hoppasdu orkar berätta imorgon i skolan hur det gick(a) <3

2009-05-28 @ 23:09:12
URL: http://froolf.blogg.se/
Postat av: Roya

puuuussar på dig issa.. saknar dig! <3

2009-05-29 @ 10:32:49
URL: http://roooya.blogg.se/
Postat av: alex

Glöm inte kika in min senaste fotosession och kolla min åsikt om superiorchallenge igår:) hoppas du får en härlig söndag!



/Sthlmsrookie.blogg.se

2009-05-31 @ 12:34:25
URL: http://sthlmsrookie.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0