ett äventyr lördag morgon

Hej
Sen första uppdatering idag. Det beror på att mitt internet har krånglat hela morgonen, men jag gör ett försök att blogga nu och så ser vi hur långt jag hinner innan det händer något igen.

I morse var jag ute och äventyrade faktisk. Jag hamnade i Häggvik av någon konstig anledning. Jag sov hos Carre inatt och eftersom han skulle upp och jobba tidigt idag, fick jag också gå upp tidigt. Det valde jag i och försej själv.
Vi åkte pendeln mot Märsta och jag skulle av i Sollentuna, men missade stationen och hamnade i Häggvik istället, och det var knappt att jag hamnade där ens för dörrarna skulle precis stängas igen när jag hoppade ut genom den lilla glipan som fanns kvar.
Sen låg jag på en av bänkarna och såg ut som ett nerrökt fyllo som övernattat där. Det var riktigt varmt då faktiskt. Och efter det lilla äventyret hamnade jag tillslust på rätt buss i Sollentuna och somnade på bussen. Precis när min station kom vaknade jag till och hann precis komma av även där, vem vet vart jag hade befunnit mej just nu om jag inte hade kommit av bussen. Läskigt sånt där.

Aja, då har ni fått veta hur min morgon såg ut, och ändå kom jag hem typ 9.45. Sen dess har jag misslyckats med att fixa internet och packat upp mina kläder. =)

Kul inlägg va =P

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0