dom vackraste orden

Jag kan inte hjälpa det. Jag måste bara lägga in det!! Så jävla fint skrivet!
En av jordens sötaste och gladaste tjejer skrev ett inlägg i sin blogg.... OM MEJ!!
Hon påstår att hon inte har något hjärta, men jag har aldrig träffat en person med större hjärta.

Läs dessa fina ord så får ni det bevisat att det faktiskt fortfarande finns goda människor här i världen

Undrar du ibland?
Undrar du varför jag sänder olika tecken hela tiden?
Ena stunden full av kärlek.
Andra stunden helt tveksam och dissig.

Jag är medveten om det.
Men det är bara försvarsmekanisk eller vad man vill kalla det.

Jag vågar inte.
Jag vågar inte inse, erkänna.
Erkänna att jag fallit.
Att jag blivit en del av dedär patetiska folket som går hand i hand på gatan och visar upp för resten av världen vem dom älskar.
Älskar.
Den man älskar.
Kan man ens säga så?
Jag älskar dig.
Aldrig sett på mer ful mening.
Så patetisk, för jag vet inte ens vad det betyder!

Jag vill inte vara en av dom.
En av dom som fallit ner för det djupa, patetiska, äckliga mörka diket.
Diket där alla är glada och lyckliga.
Diket där alla offrar sig själv för sina käraste.
Diket där dom offrar och offrar tills dom till slut blir svikna och tagna för givet.
Jag vill inte bli tagen för givet...
Kanske därför jag inte vågar älska?

Jag kan inte ens säga såhär;
"Fan jag har blivit sårad förut så vill inte känna det igen"
För jag låter ingen hinna såra mig.
Jag försvinner innan dom hinner.
Gömmer mig, försvinner, och börjar om med någon annan från början tills det oxå går för långt så jag gömmer mig igen.

Men det går inte med dig.
Jag lyckas inte gömma mig.
Jag lyckas knappt rymma, du hittar mig igen.
Du hittar mig och du drar ut all denna kärlek ur mig.
Kärlek som jag inte visste om att jag hade.
Svartsjuka som jag aldrig känt förut, jag trodde inte jag var kapabel till att känna så.

Du fick mig att ramla ner för diket.
Du fick mig att bli en av dom patetiska älskarna.
En sån där patetisk jävel som offrar och offrar tills dom blir sårade.

Jag vill inte bli tagen för givet.
Så där.
Där har du anledningen till varför jag är så feg och icke kärleksfull ibland.

Alkohol hjälper på traven,
det hjälper mig inse att jag kanske inte behöver vara så jävla överbeskyddande.
Men det slår tillbaka dagen efter.
Tårar,
floder av tårar,
för hur dum jag varit dagen innan och sagt sanningen bakom mina känslor.
Berättat hur dumt patetiskt hopplöst förälskad jag är i dig.

Det kanske ledde till bra saker,
det kanske ledde till dåliga,
vad det än ledde till,
kan jag inte vara utan nu.
Men det är så.
Nu vet du varför jag är så messed up ibland och ger dig mixade signaler.

Något som tog på dig idag,
att jag inte kan säga en sak framför någon annan.
Innerst inne gör jag det.
Jag älskar dig.
Men jag kommer förmodligen aldrig att ha mod nog att säga det framför någon annan.
Hur mycket alkohol jag än har i mig.
För när jag säger det till dig,
så menar jag det.



Fuck it jag saknar issa just nu. Som fan.
Jag saknar hennes helt fucking underbara leende, som för övrigt är det vackraste jag sett. Aldrig sett finare leende än hennes. Hennes skratt, när hon skrattar åt absolut ingenting duvet..fan det bara hoppar av glädje i mig när jag ser henne sådär glad. Det där bubbliga skrattet får det att bubbla som kolsyra i mig!
Älskar sättet du alltid försöker lugna ner mig när jag brukar få panik i skolan, hur du klappar mig om armarna och säger att allting kommer att ordna sig. Hur du ger vibbarna som säger: Jag finns alltid här för dig Roya. Du är för go för att va sann! Älskar sättet du alltid har ett bra svar på allting, älskar att du alltid vill gå på "dejt" med mig hahaha, att du alltid "runkar" av mina armar vid lunchkön.. älskar hur du alltid blinkar snabbt med ögonen och ler med öppen mun, älskar hur du är tacksam över livet dag efter dag. Hur underbart korkad du kan verka ena stunden, " BWAH?!? VA SA DU NU??" hahahhaa.. ba love love love på dig issa! Fan låter som jag är kär i dig nu insåg jag..hahaha..förlåt:P Nä, är bara full av mod just nu och vill få dig att inse hur älskvärd du är! <3
Känns som du försvunnit iväg bara på sistone.. du syns knappt i skolan, när du väl är där så är du frånvarande och helt tyst och dyster :( Och det svider i mig! Svider som satan för jag vill aldrig se dig ledsen, vill alltid se ett leende på dina övermjuka o underbara kinder. Och det svider i mig att jag aldrig kan samla mod och fråga vad felet är..är så sjukt dålig på att prata seriöst med folk och vara nykter. Förlåt :(
Men hoppas att du läser detta och vet hur sanningen ligger till och att jag verkligen bryr mig om dig! Issa min pissa du lyser upp mina dagar mer än du tror, jag är som sagt sämst på att visa såna känslor face to face. Men tro på mig när jag säger så. Hoppas jag får se ditt söta ansikte i skolan imorrn, saknar dig massor min duuuva <3

Så oerhört fint. Det finns inga ord för att beskriva hur man känner efter att ha läst det här. Roya du är och kommer alltid vara en speciellt person för mej!! ♥♥

Kramar


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0