Var är han när jag behöver honom?

Idag är det fucking söndag, en av dagarna som jag hatar mest.
Och jag är jättesjuk.. eller ganska i alla fall.
I more när jag vaknade av att Carre ringde mådde jag helt okej. Sen började jag städa, mest för att Carre ska våga komma tillbaka hem till mej.
Jag minns verkligen första gången jag var hemma hos honom. Det första han sa när vi kom innanför dörren var:
- Men bara så du vet är det as stökigt i mitt rum.
Utan att tveka svarade jag bara:
- Men det är lugnt, då ska du se hur det ser ut hos mej =).

Vi kom in i rummet och där låg inte en enda dammtuss någonstans. Det var så jävla rent, det första jag tänkte när jag kom in där och såg det var:
Hjälp, hjan kommer aldrig våga komma in i mitt rum.

Det gjorde han inte heller. Det första han sa när han var hos mej första gången var:
- Hjälp, du MÅSTE städa!
Jävligt gulligt sagt =)

Nu sådär 10 månader senare blir det i alla fall av, inte för att han har klagat men jag vet att han med nöd och näppe klarar av att vistas i mitt rum. Men nu blir det andra bullar... tja, eller nästan i alla fall.
Efter att ha städat halva dagen började jag må otroligt dåligt. Nu fryser jag omväxlande med att svettas, jag är svag och orkar knappt gå upp för trappan. Om som pricken över i:et gör jag mej illa på exakt allting. Snubblade på en sladd för ett tag sen och det gjorde jävligt ont. Det mest irriterande med sladden var att jag hela tiden tänkte  att jag inte skulle snubbla på den, och det är ju klart att jag gör det då, fan jag lär mej aldrig.

Efter att ha städat lite i alla fall kockade jag en stor kopp te och satte mej i soffan och kollade på en film.
Nu är klockan snart 19 och jag saknar Carre förjävla mycket och allt jag vill är att han ska vara här och ta hand om mej men nej, han sitter hemma hos sej och käkar pizza. =(

Hoppas ni mår bättre
Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0