söndag

Hej
Så var det söndag igen. Usch vad fort den här helgen gick.
Tur det, det har varit en av min värsta helger någonsin.
Om du ser det här Sara så ta inte åt dej för igår kväll för det var det enda bra med den här helgen. Jag syftar på allt utom pokerkvällen ; ).

Nu ska jag snart återgå till mitt pluggande här. På tisdag har jag ett läxförhör i geografi och jag har precis suttit och läst i typ en timme här nu. Ska snart fortsätta och sen imorgon ska jag ta ett allvarligt snack med min geografilärare.

För övrigt blir det väl en ganska mysig söndag, så mysig en söndag nu kan vara.
Lite senare ska jag försöka ta mej till gymmet och gymma och sola lite. Hoppas bara att jag hinner!
Innan jag får göra det ska jag fixa i ordning med mina kläder. Har ju precis kommit med stora väskan från pappa så nu är det dags att packa upp allting. Fy fan jag hatar det men det måste ju göras.
Så jag ska plugga, tvätta och fixa med alla kläder och sen blir det gym och solarium. Låter som en rätt okej söndag ändå.

Nominera era favoritbloggar nu nder dagen så lägger jag upp en favorit ikväll.


Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Leia

Tack, detsamma! :D



Allt bra?

2009-03-29 @ 21:56:34
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Leia

Tack, detsamma! :D



Allt bra?

2009-03-29 @ 21:56:35
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0