Snart frisk =)

Godmorgon.
Har inte bloggat så mycket dom senaste dagarna, som ni förmodligen har märkt.
Jag har verkligen varit jättesjuk, influensa tror jag att det är, jävligt seg grej i alla fall. Hoppas ni förstår.
Dom senaste dagarna har jag med möda lyckats ta mej upp ur sängen för att få i mej vatten och gå på toaletten.
Sen igår fick jag nog, och började trycka i mej C vitaminer. och se där, idag mår jag mycket bättre.
Dock har jag jävligt ont i halsen , en huvudvärken och illamåendet har släppt, jag hostar mindre och är inte lika snorig.

Tur det, för idag ska på något laser game med klassen =). Det ska bli kul faktiskt, det var typ ett år sen jag var på Cyber town sist, har dock en känsla av att jag kommer stortorska precis som vanligt =P.
Men vad fan, man kör ju för att det är kul =).

Så vad har hänt under dagarna då jag har varit off då?
Ärligt talat, inte ett skit.... typ.
Jag har kollat på massvis med filmer, druckit massvis med vatten, te, mjölk och juice, sovit en hel del samt smittat min lillebrorsa, som nu mår om möjligt ännu sämre än vad jag gjorde för några dagar sen, stackarn

Jaja nu får det inte plats några mer viktiga ord i det här inlägget =P

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0