shopping på skoltid

Så nu känns det redan mycket bättre.
Att få avreagera sej lite i bloggen och skriva exakt vad man känner just då, det är jävligt bra.

Imorgon tänker jag i alla fall vara hemma. Det har jag planerat hela dagen.
Det var rätt kul i skolan idag faktiskt, här är en minikonversation mellan mej och Roya:

Issa: Jag ska vara hemma imorrn tror jag
Roya: Nej, varför det?
Issa: Jag måste tänka igenom mina problem
Roya: hm
Issa: Tja för några veckor sen fick jag ju inte ens gå till skolan för BUP dom säger ju att det är viktigt att man är hemma och bearbetar ibland och inte bara flyr till skolan och möter problemen när man kommer hem igen, det är då man vill ta livet av sej.
Roya: Jaha, men det låter ju jättebra... men ofta.. ska du vara hemma hela dagen imorgon bara för att tänka igenom dina problem, vilka problem?
Issa: Ja men dom säger ju att jag har psykiska problem och sånt
Roya: .... .... ....
Issa: Jaja okej... jag ska shoppa *shhh*


Haha så jävla kul, Roya garvade hur länge som helst. =) Haha
Åh, nu kom jag på att det är första gången jag nämner Roya =P.



Så sanningen är att jag ska till Skärholmen imorgon, för jag har hittat grymt snygga underkläder, och så behöver jag lite nytt smink =).

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0