Nya skor

Haha glömde lägga in bilderna på skorna =P
Fan hur tänker jag idag?



♣ Högklackade stövletter - ZOE- 998 kronor


Sen kom jag hem med en ny plånbok också. En fejk guess (gucci enligt dom), har ni hört va ? =P. Jag behövde en plånbok, den var snygg, billig och funkar skit bra just nu för den som blivit av med både plånbok och pengar för en vecka sen.

Btw, om ni vill ha skorna får ni skynda på lite för dom här säljer som smör verkligen.

Plånboken här till vänster gav jag endast 99 kronor för. Det var inte dåligt för en tillfällig plånbok ; )






Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: saraaaaaaaa<3<3

älskling det där märket ska nog vara fejk guess, inte gucci <3<3

2009-03-08 @ 15:06:05
Postat av: issa

Sara: gumman det var ju just det som var så jävla kul, bredvid plånböckerna stod det gucci det är därför jag skriver det ;) <33 <33

2009-03-08 @ 18:10:10
URL: http://stuumpan.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0