Måndag

Hej.
Just nu sitter jag i skolan och "sköter mitt arbete"... absolut inte.
Idag handlar det om att redigera texterna man skrivit, både den lilla och repotaget.¨
Som vanligt tar jag allt på största allvar ; ), jag ska bara skriva klart den lilla texten innan jag börjar redigera den =)
Det skulle i och försej varit klart innan lovet, men vad fan

Plötsligt blev jag jävligt sugen på pannkakor också. Jag slutar 12.30 idag så ska skynda mej hem och göra några tänkte jag. Dock fick jag ett samtal nyss, så får väl se hur det blir med pankisarna.

Nej nu ska jag faktiskt göra det jag ska här.



Kramar











Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0